Let's meet!

In het hart van Amsterdam op Keizersgracht 482.


StartDock Keizersgracht bezit twee unieke vergaderruimtes in het centrum van Amsterdam, deze zijn te huren voor Dockers en voor mensen van buiten StartDock. Beleef jouw vergadering of evenement met 2 tot 40 mensen in een monumentaal pand.

Vraag een offerte aan

Boek een vergaderzaal

Karin Ribberink

Event Manager

VRAAG EEN OFFERTE AAN

Locatie

Keizersgracht 482
1017EG, Amsterdam
Nederland

E-mail

events@startdock.nl

Telefoon

+31 20 2441 798

  • 70 per uur
  • 250 per dagdeel
  • De capaciteit voor een vergadering is maximaal 16 personen.
  • De capaciteit voor een lezing is maximaal 40 personen.
  • Voor boekingen in de avond (van 17.00 uur tot 23.00 uur) en in het weekend (vrijdag 17.00 uur – maandag 9.00 uur) moeten wij een host toevoegen aan de boeking. 
  • Voor een eventopstelling rekenen wij extra opbouw en schoonmaak kosten.

Christopher Columbus

Keizersgracht 482


Het maakt niet uit dat je niet de eerste bent. Het maakt uit hoe je met de aankomst omgaat. Als je zo goed bent dat iedereen denkt dat jij er als eerst was, is dat bijzonder. Je zult niet de eerste zijn die in deze prachtige vergaderruimte zit, want je kunt de geschiedenis om je heen voelen. Ongeveer veertien mensen kan je tegelijk versteld laten staan tijdens een vergadering en ongeveer veertig tijdens een lezing.

Vraag een offerte aan

Willem Barentz

Keizersgracht 482


Stilstand is achteruitgang. Je moet nieuwe dingen proberen om voorop te blijven lopen. Experimenteren betekent ook mogelijk falen en hoe je met deze fouten omgaat definieert je. Wanneer je schip op een eiland vastloopt en je hem afbreekt om een huis te bouwen om te overleven, dan is dat omgaan met tegenslag van wereldniveau. De Willem Barentsz-kamer is het moderne experiment in het penthouse van een monumentaal pand. Het is iets groter dan de andere vergaderzalen en heeft een apart zitgedeelte.

Vraag een offerte aan
  • 300 per dagdeel (9:00-13:00/ 13:00-17:00)
  • De capaciteit voor een vergadering is maximaal 15 personen.
  • Voor boekingen in de avond (van 17.00 uur tot 23.00 uur) en in het weekend (vrijdag 17.00 uur – maandag 9.00 uur) moeten wij een host toevoegen aan de boeking. 

De extra's

Personaliseer je boeking.


Host (€20 p/u)

  • Verzorgt de op- en afbouw van de ruimte.
  • Serveert eten en drinken.
  • Ontvangt de gasten.
  • Regelt alles wat jij nodig hebt.

Catering

  • Koffie, thee en koekjes
  • Lunch
  • Borrel
  • Snacks
  • Prijs op aanvraag

Beamer / TV

  • Dagdeel: €5,-
  • Dag: €10,-

Flipchart

  • Dagdeel: €5,-
  • Dag: €10,-

Whiteboard

  • Dagdeel: €5,-
  • Dag: €10,-