Singel 126

Singel 126, Amsterdam.

Onze coworking ligt op slechts een steenworp afstand van het Centraal Station van Amsterdam en de Dam, en bevindt zich aan een van de beroemde grachten van de stad. Het is een ideale keuze voor bloeiende bedrijven. Ervaar de bruisende mix van residentiële en commerciële ruimtes rond onze Singel-locatie in het stadscentrum van Amsterdam.


Boek een rondleiding

Onze werkplek aan de Singel.


Dit monumentale pand uit de 18e eeuw staat in Amsterdam bekend als het voormalige hoofdkantoor van Centraal Beheer. Tussen 1905 en 1970 fungeerde het als kantoor van deze verzekeringsbank. Vóór die tijd waren het oorspronkelijk drie woonhuizen, maar in 1916 werden ze samengevoegd tot één kantoorgebouw. Het pand wordt gekenmerkt door de prachtige ontwerpen en schilderijen van Jacob Buys op de bel-etage. Bovendien straalt de ruime marmeren hal een paleisachtige grandeur uit. De bovenverdiepingen zijn recentelijk gerenoveerd en bieden een lichte en ruime ambiance. Tot slot beschikt de locatie over een groot dakterras met uitzicht over de grachtengordel van Amsterdam

De Singel is een van onze luxere locaties en biedt een inspirerende omgeving voor start-ups, scale-ups en freelancers op zoek naar een werkplek of kantoorruimte. Daarnaast biedt de locatie verschillende monumentale vergaderruimtes.

Yanna van der Bijl

Community Manager


Adres

Singel 126
1015 AE, Amsterdam
Nederland

Beschikbare werkplekken.

We kunnen onze werkplekken op jouw werkstijl afstemmen.


Voorzieningen

Gebruik wat jij nodig hebt.


High speed internet

Toegang alle gedeelde ruimtes

Phone Boots

Onbeperkt koffie & thee

Unieke Vergaderruimtes

24/7 Toegang

Community Events

Bedrijfsregistratie

Post en pakket verwerking

Toegang StartDock locaties

CO2 Gecompenseerd

Flexibele contracten


Andere locaties

Bekijk onze kantoorruimtes.


Verkrijg prijzen en beschikbaarheid

Boek een rondleiding


startdock

Achtergracht 19 – Vergaderzalen

Achtergracht 19, Amsterdam.

Onze coworking space aan de Achtergracht ligt op een steenworp afstand van het Frederiksplein en direct aan de Weteringschans. De ondernemers zijn afkomstig uit diverse sectoren waardoor er een bruisende en inspirerende community is ontstaan.


Boek een rondleiding

De vergaderzalen.


Voor presentaties, workshops, of vergaderingen bieden wij verschillende ruimtes in het centrum van Amsterdam. De meetingruimtes zijn geschikt voor 2 tot 50 personen waarbij je de mogelijkheid hebt om kleinere breakout sessies te houden in onze gedeelde woonkamer. Neem contact met ons op via events@startdock.nl voor meer informatie en mogelijkheden.

  • Voor boekingen buiten kantooruren (9.00 – 17.00) zijn wij genoodzaakt kosten te rekenen voor een host à €25,- per uur.
  • Voor evenementen rekenen wij €35,- opbouw en schoonmaakkosten.

Beschikbare vergaderruimtes.

Unieke vergaderruimtes in het centrum van Amsterdam.


Voorzieningen.

Gebruik wat jij nodig hebt.


Host (€25 p/h)

Op- en afbouw van de ruimte

Regelt alles wat je nodig hebt

Verwelkomen van de gasten

Serveren van drank en snacks

Catering

Koffie, thee en koekjes

Lunch / drankjes

Snacks

Prijs op aanvraag

Equipment

Beamer / tv

Flipchart

Whiteboard

Ontvang prijzen en beschikbaarheid

Vraag een offerte aan


startdock

Achtergracht 19 – Overzicht

Achtergracht 19, Amsterdam.

Onze coworking space aan de Achtergracht ligt op een steenworp afstand van het Frederiksplein en direct aan de Weteringschans. De ondernemers zijn afkomstig uit diverse sectoren waardoor er een bruisende en inspirerende community is ontstaan.


Boek een rondleiding

Onze werkplek aan de Achtergracht.


De locatie op de Achtergracht bevindt zich in een prachtige en historische wijk in Amsterdam, in een 800 vierkante meter art deco gebouw aan een van de kanalen van de stad. Ons doel is om een community gedreven en professionele werkomgeving te bieden voor mensen uit de creatieve industrie. Je kunt indruk maken op cliënten in onze volledig uitgeruste vergaderruimtes, genieten van koffie van hoge kwaliteit en een heerlijke lunch meepakken bereid door onze privé chef. De locatie op de Achtergracht biedt de perfecte combinatie van een monumentaal gebouw met moderne voorzieningen, waardoor het de perfecte plek is om jouw bedrijf te laten groeien en je professionele doelen te bereiken.

coworking

Caroline Verbeek

Community Manager


Adres

Achtergracht 19
1017 WL, Amsterdam
Nederland

Beschikbare werkplekken.

We kunnen onze werkplekken op jouw werkstijl afstemmen.


Voorzieningen.

Gebruik wat jij nodig hebt.


High speed internet

Toegang alle gedeelde ruimtes

Phone Boots

Onbeperkt koffie & thee

Unieke Vergaderruimtes

24/7 Toegang

Community Events

Bedrijfsregistratie

Post en pakket verwerking

Toegang StartDock locaties

CO2 Gecompenseerd

Flexibele contracten


Andere locaties.

Bekijk onze kantoorruimtes.


Verkrijg prijzen en beschikbaarheid

Boek een rondleiding


Prins Hendrikkade 21-E – Vergaderzalen

Prins Hendrikkade 21, Amsterdam.


Boek een rondleiding

De vergaderzalen.


Voor presentaties, workshops, of vergaderingen bieden wij verschillende ruimtes aan in het centrum van Amsterdam, direct tegenover Amsterdam Centraal station. De vergaderruimtes zijn geschikt voor 2 tot 20 personen waarbij je de mogelijkheid hebt om kleinere breakout sessies te houden in onze gedeelde woonkamer. Neem contact met ons op via events@startdock.nl voor meer informatie en mogelijkheden.

  • Voor boekingen buiten kantooruren (9.00 – 17.00) zijn wij genoodzaakt kosten te rekenen voor een host à €25,- per uur.
  • Voor evenementen rekenen wij €35,- opbouw en schoonmaakkosten.

Beschikbare vergaderruimtes.

Unieke vergaderruimtes in het centrum van Amsterdam.


Voorzieningen.

Gebruik wat jij nodig hebt.


Host (€25 p/h)

Op- en afbouw van de ruimte

Regelt alles wat je nodig hebt

Verwelkomen van de gasten

Serveren van drank en snacks

Catering

Koffie, thee en koekjes

Lunch / drankjes

Snacks

Prijs op aanvraag

Equipment

Beamer / tv

Flipchart

Whiteboard

Ontvang prijzen en beschikbaarheid

Vraag een offerte aan


startdock

Prins Hendrikkade 21 – Overzicht

Prins Hendrikkade 21, Amsterdam.

Onze coworking space vind je op de meest centrale locatie van Amsterdam aan de Prins Hendrikkade en op maar 100 meter afstand van Amsterdam Centraal station. Vanaf deze locatie heb je een prachtig uitzicht op Amsterdam Centraal & de Prins Hendrikkade en zijn er meerdere voorzieningen in de buurt aanwezig zoals een groot Q-park, winkels, hotels, restaurants en verschillende middelen voor openbaar vervoer zoals trein, metro en tram. Binnen dit kantoor vindt je een ondernemers community, waarin verschillende expertises samenkomen en we elkaar helpen te groeien.


Boek een rondleiding

Onze werkplek aan de Prins Hendrikkade.


In de 19e eeuw is dit monumentale pand, ook wel het Mercurius gebouw genoemd, gebouwd. Van oorsprong is dit gebouw bedoeld als winkelpassage, waarin ook een hotel aanwezig was. Het gebouw is voor een korte periode een spiritueel centrum geweest en is uiteindelijk een kantoorgebouw geworden. Vanaf 2021 is dit pand de thuishaven van StartDock Coworking geworden zodat ondernemers op de meeste centrale plek in Amsterdam hun onderneming kunnen laten groeien!

In onze coworking space bieden we werkplekken en vergaderruimtes aan verschillende ondernemers. Van freelancer tot de wat meer ervaren ondernemer, van de innovatieve start-up tot de gevestigde scale-up, iedere ondernemer die groei ambieert is van harte welkom op onze prachtige locatie.

De ondernemers op deze locatie doen graag een kopje koffie in de gezellige huiskamer of drinken samen een drankje op het zonnige dakterras, waarbij ze genieten van een prachtig uitzicht over de stad. In onze coworking space delen we kennis, kunde en netwerk met elkaar. Hiervoor organiseren wij wekelijks events zodat ondernemers samenkomen en jij jouw bedrijf kunt laten groeien.

Rein van Dijk

Community Manager


Adres

Prins Hendrikkade 21-E
1012 TL, Amsterdam
Nederland

Beschikbare werkplekken.

We kunnen onze werkplekken op jouw werkstijl afstemmen.


Voorzieningen

Gebruik wat jij nodig hebt.


High speed internet

Toegang alle gedeelde ruimtes

Phone Boots

Onbeperkt koffie & thee

Unieke Vergaderruimtes

24/7 Toegang

Community Events

Bedrijfsregistratie

Post en pakket verwerking

Toegang StartDock locaties

CO2 Gecompenseerd

Flexibele contracten


Andere locaties

Bekijk onze kantoorruimtes.


Verkrijg prijzen en beschikbaarheid

Boek een rondleiding


Keizersgracht 482 – Vergaderzalen

Keizersgracht 482, Amsterdam.

Ons pand op de Keizersgracht is omringd door de grachten van Amsterdam, met het Leidseplein om de hoek. Het is de thuisbasis voor bijna veertig bedrijven en is makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer.


Boek een rondleiding

De vergaderzalen.


Voor presentaties, workshops, of vergaderingen bieden wij verschillende ruimtes in het centrum van Amsterdam. De meetingruimtes zijn geschikt voor 2 tot 50 personen waarbij je de mogelijkheid hebt om kleinere breakout sessies te houden in onze gedeelde woonkamer of tuin. Neem contact met ons op via events@startdock.nl voor meer informatie en mogelijkheden.

Vanwege Corona maatregelen kan de capaciteit van onze vergaderzalen afwijken.

  • Voor boekingen buiten kantooruren (9.00 – 17.00) zijn wij genoodzaakt kosten te rekenen voor een host à €25,- per uur.
  • Voor evenementen rekenen wij €35,- opbouw en schoonmaakkosten.

Beschikbare vergaderruimtes.

Unieke vergaderruimtes in het centrum van Amsterdam.


Voorzieningen.

Gebruik wat jij nodig hebt.


Host (€25 p/h)

Op- en afbouw van de ruimte

Regelt alles wat je nodig hebt

Verwelkomen van de gasten

Serveren van drank en snacks

Catering

Koffie, thee en koekjes

Lunch / drankjes

Snacks

Prijs op aanvraag

Equipment

Beamer / tv

Flipchart

Whiteboard

Ontvang prijzen en beschikbaarheid

Vraag een offerte aan


Herengracht 420 – Vergaderzalen

Herengracht 420, Amsterdam.

Onze coworking space aan de Herengracht ligt op steenworp afstand van het Koningsplein, direct tegen de Leidsestraat aan. Buiten leeft de stad, maar binnen hangt rust waarin hard gewerkt kan worden door de bijna honderd ondernemers.


Boek een rondleiding

De vergaderzalen.


Voor presentaties, workshops, of vergaderingen bieden wij verschillende ruimtes in het centrum van Amsterdam. De meetingruimtes zijn geschikt voor 2 tot 50 personen waarbij je de mogelijkheid hebt om kleinere breakout sessies te houden in onze gedeelde woonkamer. Neem contact met ons op via events@startdock.nl voor meer informatie en mogelijkheden.

Vanwege Corona maatregelen kan de capaciteit van onze vergaderzalen afwijken.

  • Voor boekingen buiten kantooruren (9.00 – 17.00) zijn wij genoodzaakt kosten te rekenen voor een host à €25,- per uur.
  • Voor evenementen rekenen wij €35,- opbouw en schoonmaakkosten.

Beschikbare vergaderruimtes.

Unieke vergaderruimtes in het centrum van Amsterdam.


Voorzieningen.

Gebruik wat jij nodig hebt.


Host (€25 p/h)

Op- en afbouw van de ruimte

Regelt alles wat je nodig hebt

Verwelkomen van de gasten

Serveren van drank en snacks

Catering

Koffie, thee en koekjes

Lunch / drankjes

Snacks

Prijs op aanvraag

Equipment

Beamer / tv

Flipchart

Whiteboard

Ontvang prijzen en beschikbaarheid

Vraag een offerte aan


Keizersgracht 482 – Overzicht

Keizersgracht 482, Amsterdam.

Ons pand op de Keizersgracht is omringd door de grachten van Amsterdam, met het Leidseplein om de hoek. Het is de thuisbasis voor bijna veertig bedrijven en is makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer.


Boek een rondleiding

Onze werkplek aan de Keizersgracht.


Ooit was dit een oude Duitse bank, daarvoor een oer-Hollands herenhuis. We hebben de binnenkant volledig gemoderniseerd, afgezien van de marmeren vloeren, de Amsterdamse trappen en de klassieke vergaderruimtes, die je het gevoel geven alsof je even terug de Gouden Eeuw in bent gestapt.

De Keizersgracht is een van onze luxere locaties en biedt een thuishaven aan start-ups, scale-ups en freelancers die opzoek zijn naar een werkplek. De oversteek van Keizersgracht naar Herengracht is zo gemaakt, die liggen namelijk op twee minuten lopen van elkaar. De borrel op vrijdag wordt dus ook vaak samen gehouden, op de Herengracht, of bijvoorbeeld in de tuin van de Keizersgracht. Hier draait de zon ook precies goed om gedurende elk moment van de werkdag een stap naar buiten te zetten voor een korte pauze of buiten-vergadering.

coworking

Anouk Duba

Community Manager


Adres

Keizersgracht 482
1017EG, Amsterdam
Nederland

Beschikbare werkplekken.

We kunnen onze werkplekken op jouw werkstijl afstemmen.


Voorzieningen

Gebruik wat jij nodig hebt.


High speed internet

Toegang alle gedeelde ruimtes

Phone Boots

Onbeperkt koffie & thee

Unieke Vergaderruimtes

24/7 Toegang

Community Events

Bedrijfsregistratie

Post en pakket verwerking

Toegang StartDock locaties

CO2 Gecompenseerd

Flexibele contracten


Andere locaties

Bekijk onze kantoorruimtes.


Verkrijg prijzen en beschikbaarheid

Boek een rondleiding


Herengracht 420 – Overzicht

Herengracht 420, Amsterdam.

Onze coworking space aan de Herengracht ligt op steenworp afstand van het Koningsplein, direct tegen de Leidsestraat aan. Buiten leeft de stad, maar binnen hangt rust waarin hard gewerkt kan worden door de bijna honderd ondernemers.


Boek een rondleiding

Onze werkplek aan de Herengracht.


De grote zware kluis in de kelder verraadt de identiteit van de originele bewoners van dit pand. Waar ooit stapels bankbiljetten, diamanten en relikwieën van onschatbare waarde van de klanten van de ABN-AMRO lagen, staat nu een Chesterfield bank en een voetbaltafel. We hebben een ietwat andere invulling van onze ruimtes gevonden dan oorspronkelijk de bedoeling was. De parmante look en feel van het gebouw hebben we behouden, inclusief kroonluchter, de stoffige oorspronkelijke populatie hebben we vervangen door kleurrijke levendige ondernemers.

Op de Herengracht zitten voornamelijk beginnende ondernemers, freelancers en kleine startups. De saamhorigheid is hoog en de huiskamer zit altijd vol tijdens de gezamenlijke lunch. Er wordt veel kennis gedeeld, informeel of via de interne evenementen. Iedereen is bereid om te geven, dus als het een keer tijd is om te nemen staat er altijd een kundige ondernemer voor je klaar.

Yanna van der Bijl

Community Manager


Adres

Herengracht 420
1017 BZ, Amsterdam
Nederland

Beschikbare werkplekken.

We kunnen onze werkplekken op jouw werkstijl afstemmen.


Voorzieningen.

Gebruik wat jij nodig hebt.


High speed internet

Toegang alle gedeelde ruimtes

Phone Boots

Onbeperkt koffie & thee

Unieke Vergaderruimtes

24/7 Toegang

Community Events

Bedrijfsregistratie

Post en pakket verwerking

Toegang StartDock locaties

CO2 Gecompenseerd

Flexibele contracten


Andere locaties.

Bekijk onze kantoorruimtes.


Verkrijg prijzen en beschikbaarheid

Boek een rondleiding


meeting

Westplein 12 - Vergaderzalen

Westplein 12, Rotterdam.

Ons monumentaal-klassieke pand met eigen parkeerplaats is gelegen in het Scheepvaartkwartier, in de Veerhaven. Hier bevinden zich doorgaans zeer vermogende particulieren en bedrijven, waar wij als coworking space een graag geziene vreemde eend in de bijt zijn.

Deze statige, gezellige en inspirerende locatie ligt op loopafstand van cafés, een supermarkt en het openbaar vervoer. Binnen hebben we een hechte community van bedrijven, die uiteenlopend gespecialiseerd zijn en elkaar helpen om te groeien tot ongekende hoogtes.


Boek een rondleiding

De vergaderzalen.


Voor presentaties, workshops, of vergaderingen bieden wij verschillende ruimtes in het centrum van Rotterdam. De meetingruimtes zijn geschikt voor 2 tot 50 personen waarbij je de mogelijkheid hebt om kleinere breakout sessies te houden in onze gedeelde woonkamer. Neem contact met ons op via events@startdock.nl voor meer informatie en mogelijkheden.

Vanwege Corona maatregelen kan de capaciteit van onze vergaderzalen afwijken.

  • Voor boekingen buiten kantooruren (9.00 – 17.00) zijn wij genoodzaakt kosten te rekenen voor een host à €25 per uur.
  • Voor evenementen rekenen wij €35,- opbouw en schoonmaakkosten.

Beschikbare vergaderruimtes.

Unieke vergaderruimtes in het centrum van Rotterdam.


Voorzieningen.

Gebruik wat jij nodig hebt.


Host (€25 p/h)

Op- en afbouw van de ruimte

Regelt alles wat je nodig hebt

Verwelkomen van de gasten

Serveren van drank en snacks

Catering

Koffie, thee en koekjes

Lunch / drankjes

Snacks

Prijs op aanvraag

Equipment

Beamer / tv

Flipchart

Whiteboard

Ontvang prijzen en beschikbaarheid

Vraag een offerte aan