Singel 126
Singel 126, Amsterdam.
Onze coworking ligt op slechts een steenworp afstand van het Centraal Station van Amsterdam en de Dam, en bevindt zich aan een van de beroemde grachten van de stad. Het is een ideale keuze voor bloeiende bedrijven. Ervaar de bruisende mix van residentiële en commerciële ruimtes rond onze Singel-locatie in het stadscentrum van Amsterdam.
Onze werkplek aan de Singel.
Dit monumentale pand uit de 18e eeuw staat in Amsterdam bekend als het voormalige hoofdkantoor van Centraal Beheer. Tussen 1905 en 1970 fungeerde het als kantoor van deze verzekeringsbank. Vóór die tijd waren het oorspronkelijk drie woonhuizen, maar in 1916 werden ze samengevoegd tot één kantoorgebouw. Het pand wordt gekenmerkt door de prachtige ontwerpen en schilderijen van Jacob Buys op de bel-etage. Bovendien straalt de ruime marmeren hal een paleisachtige grandeur uit. De bovenverdiepingen zijn recentelijk gerenoveerd en bieden een lichte en ruime ambiance. Tot slot beschikt de locatie over een groot dakterras met uitzicht over de grachtengordel van Amsterdam
De Singel is een van onze luxere locaties en biedt een inspirerende omgeving voor start-ups, scale-ups en freelancers op zoek naar een werkplek of kantoorruimte. Daarnaast biedt de locatie verschillende monumentale vergaderruimtes.

Yanna van der Bijl
Community Manager
Beschikbare werkplekken.
We kunnen onze werkplekken op jouw werkstijl afstemmen.
Flexible Desk Lite
Vanaf €75,- / maand
- Toegang tot onze Community Portal & Whatsapp
- Toegang tot (netwerk)events & borrels
- Korting bij onze partners
- 50% korting op een dagpas
- 30% korting op een vergaderruimte
- 4x werken op een flexplek per maand
- Inclusief koffie & thee
Wanneer je onderdeel uit wil maken van onze community en wilt genieten van de voordelen van een coworking space.
Flexible Desk
Vanaf €142.50,- / maand
- Alles van Flexible Desk Lite
+
- Gedeelde werkplek in open ruimte
- Onbeperkt toegang op werkdagen tussen 9:00 - 17:00
- Formaat bureau: 110x75cm
- 50% korting op een vergaderruimte
- Inclusief energiekosten
Flexibele toegang voor een flexibele prijs. Voor als je niet elke dag aanwezig bent of hoeft te zijn, maar wel van alle voordelen wilt genieten.
Dedicated Desk
€285,- / maand
- Alles van flexible
+
- Eigen werkplek in een open ruimte
- 24/7 toegang
- 2 uur gebruik van vergaderruimte
- Inclusief energiekosten
Voor volledige toegang en meer consistentie heb je hiermee je eigen plek tussen andere ondernemers met een vast bureau.
Privé Kantoren
Vanaf €325 / maand / werkplek
- Alles van Shared Office Desk
- Exclusief energiekosten
+
- Eigen kantoor
- 8 uur gebruik van vergaderruimte
Voor als je als klein bedrijf middenin de levendige wereld van freelancers en mede-ondernemers wilt nestelen.
Voorzieningen
Gebruik wat jij nodig hebt.
High speed internet
Toegang alle gedeelde ruimtes
Phone Boots
Onbeperkt koffie & thee
Unieke Vergaderruimtes
24/7 Toegang
Community Events
Bedrijfsregistratie
Post en pakket verwerking
Toegang StartDock locaties
CO2 Gecompenseerd
Flexibele contracten
Andere locaties
Bekijk onze kantoorruimtes.
Herengracht 420
De perfecte locatie voor start-ups & freelancers, gelegen aan een van de meest bekende grachten in Europa’s hoofdstad voor startups.
Singel 126
De ideale keuze voor bloeiende bedrijven. Ervaar de bruisende mix van residentiële en commerciële ruimtes.
Westplein 12
Een kantoorvilla vol gezelligheid en inspiratie, met uitzicht over de oude schepen in de Veerhaven en hotel New York aan de overkant van de Maas.
Prins Hendrikkade 21-E
De meest centrale locatie van Amsterdam, direct tegenover Amsterdam Centraal station, vol enthousiaste en ambitieuze ondernemers.
Keizersgracht 482
Een warme community in een pand dat niets meer of minder is dan pure monumentale schoonheid.
Verkrijg prijzen en beschikbaarheid
Boek een rondleiding
Achtergracht 19 – Vergaderzalen
Achtergracht 19, Amsterdam.
Onze coworking space aan de Achtergracht ligt op een steenworp afstand van het Frederiksplein en direct aan de Weteringschans. De ondernemers zijn afkomstig uit diverse sectoren waardoor er een bruisende en inspirerende community is ontstaan.
De vergaderzalen.
Voor presentaties, workshops, of vergaderingen bieden wij verschillende ruimtes in het centrum van Amsterdam. De meetingruimtes zijn geschikt voor 2 tot 50 personen waarbij je de mogelijkheid hebt om kleinere breakout sessies te houden in onze gedeelde woonkamer. Neem contact met ons op via events@startdock.nl voor meer informatie en mogelijkheden.
- Voor boekingen buiten kantooruren (9.00 – 17.00) zijn wij genoodzaakt kosten te rekenen voor een host à €25,- per uur.
- Voor evenementen rekenen wij €35,- opbouw en schoonmaakkosten.
Beschikbare vergaderruimtes.
Unieke vergaderruimtes in het centrum van Amsterdam.
Labroom
Per uur:€60,-
Per dagdeel:€220,-
Capaciteit meeting:10 mensen
Capaciteit lezing:0 mensen
Een lichte vergaderruimte, perfect voor je vergadering.
Theatre
Per uur:€80,-
Per dagdeel:€280,-
Capaciteit meeting:20 mensen
Capaciteit lezing:50 mensen
Een prachtige vergaderruimte met een uitzicht over Amsterdam Centraal station.
Voorzieningen.
Gebruik wat jij nodig hebt.
Host (€25 p/h)
Op- en afbouw van de ruimte
Regelt alles wat je nodig hebt
Verwelkomen van de gasten
Serveren van drank en snacks
Catering
Koffie, thee en koekjes
Lunch / drankjes
Snacks
Prijs op aanvraag
Equipment
Beamer / tv
Flipchart
Whiteboard
Ontvang prijzen en beschikbaarheid
Vraag een offerte aan
Achtergracht 19 – Overzicht
Achtergracht 19, Amsterdam.
Onze coworking space aan de Achtergracht ligt op een steenworp afstand van het Frederiksplein en direct aan de Weteringschans. De ondernemers zijn afkomstig uit diverse sectoren waardoor er een bruisende en inspirerende community is ontstaan.
Onze werkplek aan de Achtergracht.
De locatie op de Achtergracht bevindt zich in een prachtige en historische wijk in Amsterdam, in een 800 vierkante meter art deco gebouw aan een van de kanalen van de stad. Ons doel is om een community gedreven en professionele werkomgeving te bieden voor mensen uit de creatieve industrie. Je kunt indruk maken op cliënten in onze volledig uitgeruste vergaderruimtes, genieten van koffie van hoge kwaliteit en een heerlijke lunch meepakken bereid door onze privé chef. De locatie op de Achtergracht biedt de perfecte combinatie van een monumentaal gebouw met moderne voorzieningen, waardoor het de perfecte plek is om jouw bedrijf te laten groeien en je professionele doelen te bereiken.

Caroline Verbeek
Community Manager
Adres
Achtergracht 19
1017 WL, Amsterdam
Nederland
Beschikbare werkplekken.
We kunnen onze werkplekken op jouw werkstijl afstemmen.
Shared Office Desk
€399,- / maand
- Alles van dedicated
+
- Eigen werkplek in een gedeeld, afsluitbaar kantoor
- Formaat bureau: 150x75cm
- Handmatig in hoogte verstelbaar bureau
- Postvak & bedrijfsregistratie
- Printen en scannen tot €10,- per maand inbegrepen
- 4 uur gebruik van vergaderruimte
- Inclusief energiekosten
De luxere versie van een dedicated desk. Met jouw vaste plek in een vertrouwde omgeving is dit de saamhorigheid van een bedrijf, met de vrijheid als ondernemer.
Privé Kantoor
Vanaf €325 / maand / werkplek
- Alles van Shared Office Desk
- Exclusief energiekosten
+
- Eigen kantoor
- 8 uur gebruik van vergaderruimte
Voor als je als klein bedrijf middenin de levendige wereld van freelancers en mede-ondernemers wilt nestelen.
Voorzieningen.
Gebruik wat jij nodig hebt.
High speed internet
Toegang alle gedeelde ruimtes
Phone Boots
Onbeperkt koffie & thee
Unieke Vergaderruimtes
24/7 Toegang
Community Events
Bedrijfsregistratie
Post en pakket verwerking
Toegang StartDock locaties
CO2 Gecompenseerd
Flexibele contracten
Andere locaties.
Bekijk onze kantoorruimtes.
Keizersgracht 482
Een warme community in een pand dat niets meer of minder is dan pure monumentale schoonheid.
Westplein 12
Een kantoorvilla vol gezelligheid en inspiratie, met uitzicht over de oude schepen in de Veerhaven en hotel New York aan de overkant van de Maas.
Prins Hendrikkade 21-E
De meest centrale locatie van Amsterdam, direct tegenover Amsterdam Centraal station, vol enthousiaste en ambitieuze ondernemers.
Singel 126
De ideale keuze voor bloeiende bedrijven. Ervaar de bruisende mix van residentiële en commerciële ruimtes.
Herengracht 420
De perfecte locatie voor start-ups & freelancers, gelegen aan een van de meest bekende grachten in Europa’s hoofdstad voor startups.
Verkrijg prijzen en beschikbaarheid
Boek een rondleiding
Prins Hendrikkade 21-E – Vergaderzalen
Prins Hendrikkade 21, Amsterdam.
De vergaderzalen.
Voor presentaties, workshops, of vergaderingen bieden wij verschillende ruimtes aan in het centrum van Amsterdam, direct tegenover Amsterdam Centraal station. De vergaderruimtes zijn geschikt voor 2 tot 20 personen waarbij je de mogelijkheid hebt om kleinere breakout sessies te houden in onze gedeelde woonkamer. Neem contact met ons op via events@startdock.nl voor meer informatie en mogelijkheden.
- Voor boekingen buiten kantooruren (9.00 – 17.00) zijn wij genoodzaakt kosten te rekenen voor een host à €25,- per uur.
- Voor evenementen rekenen wij €35,- opbouw en schoonmaakkosten.
Beschikbare vergaderruimtes.
Unieke vergaderruimtes in het centrum van Amsterdam.
Athena
Per uur:€55,-
Per dagdeel:€200,-
Capaciteit meeting:10 mensen
Capaciteit lezing:20 mensen
Een lichte vergaderruimte, perfect voor je vergadering.
Flora
Per uur:€55,-
Per dagdeel:€200,-
Capaciteit meeting:10 mensen
Capaciteit lezing:20 mensen
Een prachtige vergaderruimte met een uitzicht over Amsterdam Centraal station.
Voorzieningen.
Gebruik wat jij nodig hebt.
Host (€25 p/h)
Op- en afbouw van de ruimte
Regelt alles wat je nodig hebt
Verwelkomen van de gasten
Serveren van drank en snacks
Catering
Koffie, thee en koekjes
Lunch / drankjes
Snacks
Prijs op aanvraag
Equipment
Beamer / tv
Flipchart
Whiteboard
Ontvang prijzen en beschikbaarheid
Vraag een offerte aan
Prins Hendrikkade 21 – Overzicht
Prins Hendrikkade 21, Amsterdam.
Onze coworking space vind je op de meest centrale locatie van Amsterdam aan de Prins Hendrikkade en op maar 100 meter afstand van Amsterdam Centraal station. Vanaf deze locatie heb je een prachtig uitzicht op Amsterdam Centraal & de Prins Hendrikkade en zijn er meerdere voorzieningen in de buurt aanwezig zoals een groot Q-park, winkels, hotels, restaurants en verschillende middelen voor openbaar vervoer zoals trein, metro en tram. Binnen dit kantoor vindt je een ondernemers community, waarin verschillende expertises samenkomen en we elkaar helpen te groeien.
Onze werkplek aan de Prins Hendrikkade.
In de 19e eeuw is dit monumentale pand, ook wel het Mercurius gebouw genoemd, gebouwd. Van oorsprong is dit gebouw bedoeld als winkelpassage, waarin ook een hotel aanwezig was. Het gebouw is voor een korte periode een spiritueel centrum geweest en is uiteindelijk een kantoorgebouw geworden. Vanaf 2021 is dit pand de thuishaven van StartDock Coworking geworden zodat ondernemers op de meeste centrale plek in Amsterdam hun onderneming kunnen laten groeien!
In onze coworking space bieden we werkplekken en vergaderruimtes aan verschillende ondernemers. Van freelancer tot de wat meer ervaren ondernemer, van de innovatieve start-up tot de gevestigde scale-up, iedere ondernemer die groei ambieert is van harte welkom op onze prachtige locatie.
De ondernemers op deze locatie doen graag een kopje koffie in de gezellige huiskamer of drinken samen een drankje op het zonnige dakterras, waarbij ze genieten van een prachtig uitzicht over de stad. In onze coworking space delen we kennis, kunde en netwerk met elkaar. Hiervoor organiseren wij wekelijks events zodat ondernemers samenkomen en jij jouw bedrijf kunt laten groeien.

Rein van Dijk
Community Manager
Adres
Prins Hendrikkade 21-E
1012 TL, Amsterdam
Nederland
Beschikbare werkplekken.
We kunnen onze werkplekken op jouw werkstijl afstemmen.
Flexible Desk Lite
Vanaf €75,- / maand
- Toegang tot onze Community Portal & Whatsapp
- Toegang tot (netwerk)events & borrels
- Korting bij onze partners
- 50% korting op een dagpas
- 30% korting op een vergaderruimte
- 4x werken op een flexplek per maand
- Inclusief koffie & thee
Wanneer je onderdeel uit wil maken van onze community en wilt genieten van de voordelen van een coworking space.
Flexible Desk
Vanaf €142.50,- / maand
- Alles van Flexible Desk Lite
+
- Gedeelde werkplek in open ruimte
- Onbeperkt toegang op werkdagen tussen 9:00 - 17:00
- Formaat bureau: 110x75cm
- 50% korting op een vergaderruimte
- Inclusief energiekosten
Flexibele toegang voor een flexibele prijs. Voor als je niet elke dag aanwezig bent of hoeft te zijn, maar wel van alle voordelen wilt genieten.
Dedicated Desk
€285,- / maand
- Alles van flexible
+
- Eigen werkplek in een open ruimte
- 24/7 toegang
- 2 uur gebruik van vergaderruimte
- Inclusief energiekosten
Voor volledige toegang en meer consistentie heb je hiermee je eigen plek tussen andere ondernemers met een vast bureau.
Shared Office Desk
€399,- / maand
- Alles van dedicated
+
- Eigen werkplek in een gedeeld, afsluitbaar kantoor
- Formaat bureau: 150x75cm
- Handmatig in hoogte verstelbaar bureau
- Postvak & bedrijfsregistratie
- Printen en scannen tot €10,- per maand inbegrepen
- 4 uur gebruik van vergaderruimte
- Inclusief energiekosten
De luxere versie van een dedicated desk. Met jouw vaste plek in een vertrouwde omgeving is dit de saamhorigheid van een bedrijf, met de vrijheid als ondernemer.
Privé Kantoor
Vanaf €325 / maand / werkplek
- Alles van Shared Office Desk
- Exclusief energiekosten
+
- Eigen kantoor
- 8 uur gebruik van vergaderruimte
Voor als je als klein bedrijf middenin de levendige wereld van freelancers en mede-ondernemers wilt nestelen.
Voorzieningen
Gebruik wat jij nodig hebt.
High speed internet
Toegang alle gedeelde ruimtes
Phone Boots
Onbeperkt koffie & thee
Unieke Vergaderruimtes
24/7 Toegang
Community Events
Bedrijfsregistratie
Post en pakket verwerking
Toegang StartDock locaties
CO2 Gecompenseerd
Flexibele contracten
Andere locaties
Bekijk onze kantoorruimtes.
Keizersgracht 482
Een warme community in een pand dat niets meer of minder is dan pure monumentale schoonheid.
Prins Hendrikkade 21-E
De meest centrale locatie van Amsterdam, direct tegenover Amsterdam Centraal station, vol enthousiaste en ambitieuze ondernemers.
Singel 126
De ideale keuze voor bloeiende bedrijven. Ervaar de bruisende mix van residentiële en commerciële ruimtes.
Verkrijg prijzen en beschikbaarheid
Boek een rondleiding
Keizersgracht 482 – Vergaderzalen
Keizersgracht 482, Amsterdam.
Ons pand op de Keizersgracht is omringd door de grachten van Amsterdam, met het Leidseplein om de hoek. Het is de thuisbasis voor bijna veertig bedrijven en is makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer.
De vergaderzalen.
Voor presentaties, workshops, of vergaderingen bieden wij verschillende ruimtes in het centrum van Amsterdam. De meetingruimtes zijn geschikt voor 2 tot 50 personen waarbij je de mogelijkheid hebt om kleinere breakout sessies te houden in onze gedeelde woonkamer of tuin. Neem contact met ons op via events@startdock.nl voor meer informatie en mogelijkheden.
Vanwege Corona maatregelen kan de capaciteit van onze vergaderzalen afwijken.
- Voor boekingen buiten kantooruren (9.00 – 17.00) zijn wij genoodzaakt kosten te rekenen voor een host à €25,- per uur.
- Voor evenementen rekenen wij €35,- opbouw en schoonmaakkosten.
Beschikbare vergaderruimtes.
Unieke vergaderruimtes in het centrum van Amsterdam.
Amelia Earhart
Per uur:€40,-
Per dagdeel:€150,-
Capaciteit meeting:6 mensen
Capaciteit lezing:n/b
In ons prachtige pand vind je deze vergaderruimte, uitermate geschikt voor de kleine vergadering.
Christopher Columbus
Per uur:€80,-
Per dagdeel:€280,-
Capaciteit meeting:16 mensen
Capaciteit lezing:40 mensen
Dit is de gouden kamer, het pronkstuk van de Keizersgracht. Gegarandeerde blikken omhoog met bijbehorende geluiden van bewondering.
Voorzieningen.
Gebruik wat jij nodig hebt.
Host (€25 p/h)
Op- en afbouw van de ruimte
Regelt alles wat je nodig hebt
Verwelkomen van de gasten
Serveren van drank en snacks
Catering
Koffie, thee en koekjes
Lunch / drankjes
Snacks
Prijs op aanvraag
Equipment
Beamer / tv
Flipchart
Whiteboard
Ontvang prijzen en beschikbaarheid
Vraag een offerte aan
Herengracht 420 – Vergaderzalen
Herengracht 420, Amsterdam.
Onze coworking space aan de Herengracht ligt op steenworp afstand van het Koningsplein, direct tegen de Leidsestraat aan. Buiten leeft de stad, maar binnen hangt rust waarin hard gewerkt kan worden door de bijna honderd ondernemers.
De vergaderzalen.
Voor presentaties, workshops, of vergaderingen bieden wij verschillende ruimtes in het centrum van Amsterdam. De meetingruimtes zijn geschikt voor 2 tot 50 personen waarbij je de mogelijkheid hebt om kleinere breakout sessies te houden in onze gedeelde woonkamer. Neem contact met ons op via events@startdock.nl voor meer informatie en mogelijkheden.
Vanwege Corona maatregelen kan de capaciteit van onze vergaderzalen afwijken.
- Voor boekingen buiten kantooruren (9.00 – 17.00) zijn wij genoodzaakt kosten te rekenen voor een host à €25,- per uur.
- Voor evenementen rekenen wij €35,- opbouw en schoonmaakkosten.
Beschikbare vergaderruimtes.
Unieke vergaderruimtes in het centrum van Amsterdam.
Marco Polo
Per uur:€60,-
Per dagdeel:€210,-
Capaciteit meeting:12 mensen
Capaciteit lezing:30 mensen
Met uitzicht over de gracht en een kroonluchter boven je hoofd is dit het vlaggenschip van de Herengracht.
Voorzieningen.
Gebruik wat jij nodig hebt.
Host (€25 p/h)
Op- en afbouw van de ruimte
Regelt alles wat je nodig hebt
Verwelkomen van de gasten
Serveren van drank en snacks
Catering
Koffie, thee en koekjes
Lunch / drankjes
Snacks
Prijs op aanvraag
Equipment
Beamer / tv
Flipchart
Whiteboard
Ontvang prijzen en beschikbaarheid
Vraag een offerte aan
Keizersgracht 482 – Overzicht
Keizersgracht 482, Amsterdam.
Ons pand op de Keizersgracht is omringd door de grachten van Amsterdam, met het Leidseplein om de hoek. Het is de thuisbasis voor bijna veertig bedrijven en is makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer.
Onze werkplek aan de Keizersgracht.
Ooit was dit een oude Duitse bank, daarvoor een oer-Hollands herenhuis. We hebben de binnenkant volledig gemoderniseerd, afgezien van de marmeren vloeren, de Amsterdamse trappen en de klassieke vergaderruimtes, die je het gevoel geven alsof je even terug de Gouden Eeuw in bent gestapt.
De Keizersgracht is een van onze luxere locaties en biedt een thuishaven aan start-ups, scale-ups en freelancers die opzoek zijn naar een werkplek. De oversteek van Keizersgracht naar Herengracht is zo gemaakt, die liggen namelijk op twee minuten lopen van elkaar. De borrel op vrijdag wordt dus ook vaak samen gehouden, op de Herengracht, of bijvoorbeeld in de tuin van de Keizersgracht. Hier draait de zon ook precies goed om gedurende elk moment van de werkdag een stap naar buiten te zetten voor een korte pauze of buiten-vergadering.

Anouk Duba
Community Manager
Adres
Keizersgracht 482
1017EG, Amsterdam
Nederland
Beschikbare werkplekken.
We kunnen onze werkplekken op jouw werkstijl afstemmen.
Flexible Desk Lite
Vanaf €75,- / maand
- Toegang tot onze Community Portal & Whatsapp
- Toegang tot (netwerk)events & borrels
- Korting bij onze partners
- 50% korting op een dagpas
- 30% korting op een vergaderruimte
- 4x werken op een flexplek per maand
- Inclusief koffie & thee
Wanneer je onderdeel uit wil maken van onze community en wilt genieten van de voordelen van een coworking space.
Flexible Desk
Vanaf €142.50,- / maand
- Alles van Flexible Desk Lite
+
- Gedeelde werkplek in open ruimte
- Onbeperkt toegang op werkdagen tussen 9:00 - 17:00
- Formaat bureau: 110x75cm
- 50% korting op een vergaderruimte
- Inclusief energiekosten
Flexibele toegang voor een flexibele prijs. Voor als je niet elke dag aanwezig bent of hoeft te zijn, maar wel van alle voordelen wilt genieten.
Dedicated Desk
€285,- / maand
- Alles van flexible
+
- Eigen werkplek in een open ruimte
- 24/7 toegang
- 2 uur gebruik van vergaderruimte
- Inclusief energiekosten
Voor volledige toegang en meer consistentie heb je hiermee je eigen plek tussen andere ondernemers met een vast bureau.
Privé Kantoren
Vanaf €325 / maand / werkplek
- Alles van Shared Office Desk
- Exclusief energiekosten
+
- Eigen kantoor
- 8 uur gebruik van vergaderruimte
Voor als je als klein bedrijf middenin de levendige wereld van freelancers en mede-ondernemers wilt nestelen.
Voorzieningen
Gebruik wat jij nodig hebt.
High speed internet
Toegang alle gedeelde ruimtes
Phone Boots
Onbeperkt koffie & thee
Unieke Vergaderruimtes
24/7 Toegang
Community Events
Bedrijfsregistratie
Post en pakket verwerking
Toegang StartDock locaties
CO2 Gecompenseerd
Flexibele contracten
Andere locaties
Bekijk onze kantoorruimtes.
Achtergracht 19
De locatie voor ondernemers binnen de creatieve sector gelegen in het centrum van Amsterdam.
Westplein 12
Een kantoorvilla vol gezelligheid en inspiratie, met uitzicht over de oude schepen in de Veerhaven en hotel New York aan de overkant van de Maas.
Prins Hendrikkade 21-E
De meest centrale locatie van Amsterdam, direct tegenover Amsterdam Centraal station, vol enthousiaste en ambitieuze ondernemers.
Verkrijg prijzen en beschikbaarheid
Boek een rondleiding
Herengracht 420 – Overzicht
Herengracht 420, Amsterdam.
Onze coworking space aan de Herengracht ligt op steenworp afstand van het Koningsplein, direct tegen de Leidsestraat aan. Buiten leeft de stad, maar binnen hangt rust waarin hard gewerkt kan worden door de bijna honderd ondernemers.
Onze werkplek aan de Herengracht.
De grote zware kluis in de kelder verraadt de identiteit van de originele bewoners van dit pand. Waar ooit stapels bankbiljetten, diamanten en relikwieën van onschatbare waarde van de klanten van de ABN-AMRO lagen, staat nu een Chesterfield bank en een voetbaltafel. We hebben een ietwat andere invulling van onze ruimtes gevonden dan oorspronkelijk de bedoeling was. De parmante look en feel van het gebouw hebben we behouden, inclusief kroonluchter, de stoffige oorspronkelijke populatie hebben we vervangen door kleurrijke levendige ondernemers.
Op de Herengracht zitten voornamelijk beginnende ondernemers, freelancers en kleine startups. De saamhorigheid is hoog en de huiskamer zit altijd vol tijdens de gezamenlijke lunch. Er wordt veel kennis gedeeld, informeel of via de interne evenementen. Iedereen is bereid om te geven, dus als het een keer tijd is om te nemen staat er altijd een kundige ondernemer voor je klaar.

Yanna van der Bijl
Community Manager
Adres
Herengracht 420
1017 BZ, Amsterdam
Nederland
Beschikbare werkplekken.
We kunnen onze werkplekken op jouw werkstijl afstemmen.
Flexible Desk Lite
Vanaf €75,- / maand
- Toegang tot onze Community Portal & Whatsapp
- Toegang tot (netwerk)events & borrels
- Korting bij onze partners
- 50% korting op een dagpas
- 30% korting op een vergaderruimte
- 4x werken op een flexplek per maand
- Inclusief koffie & thee
Wanneer je onderdeel uit wil maken van onze community en wilt genieten van de voordelen van een coworking space.
Flexible Desk
Vanaf €142.50,- / maand
- Alles van Flexible Desk Lite
+
- Gedeelde werkplek in open ruimte
- Onbeperkt toegang op werkdagen tussen 9:00 - 17:00
- Formaat bureau: 110x75cm
- 50% korting op een vergaderruimte
- Inclusief energiekosten
Flexibele toegang voor een flexibele prijs. Voor als je niet elke dag aanwezig bent of hoeft te zijn, maar wel van alle voordelen wilt genieten.
Dedicated Desk
€285,- / maand
- Alles van flexible
+
- Eigen werkplek in een open ruimte
- 24/7 toegang
- 2 uur gebruik van vergaderruimte
- Inclusief energiekosten
Voor volledige toegang en meer consistentie heb je hiermee je eigen plek tussen andere ondernemers met een vast bureau.
Shared Office Desk
€399,- / maand
- Alles van dedicated
+
- Eigen werkplek in een gedeeld, afsluitbaar kantoor
- Formaat bureau: 150x75cm
- Handmatig in hoogte verstelbaar bureau
- Postvak & bedrijfsregistratie
- Printen en scannen tot €10,- per maand inbegrepen
- 4 uur gebruik van vergaderruimte
- Inclusief energiekosten
De luxere versie van een dedicated desk. Met jouw vaste plek in een vertrouwde omgeving is dit de saamhorigheid van een bedrijf, met de vrijheid als ondernemer.
Privé Kantoor
Vanaf €325 / maand / werkplek
- Alles van Shared Office Desk
- Exclusief energiekosten
+
- Eigen kantoor
- 8 uur gebruik van vergaderruimte
Voor als je als klein bedrijf middenin de levendige wereld van freelancers en mede-ondernemers wilt nestelen.
Voorzieningen.
Gebruik wat jij nodig hebt.
High speed internet
Toegang alle gedeelde ruimtes
Phone Boots
Onbeperkt koffie & thee
Unieke Vergaderruimtes
24/7 Toegang
Community Events
Bedrijfsregistratie
Post en pakket verwerking
Toegang StartDock locaties
CO2 Gecompenseerd
Flexibele contracten
Andere locaties.
Bekijk onze kantoorruimtes.
Prins Hendrikkade 21-E
De meest centrale locatie van Amsterdam, direct tegenover Amsterdam Centraal station, vol enthousiaste en ambitieuze ondernemers.
Westplein 12
Een kantoorvilla vol gezelligheid en inspiratie, met uitzicht over de oude schepen in de Veerhaven en hotel New York aan de overkant van de Maas.
Keizersgracht 482
Een warme community in een pand dat niets meer of minder is dan pure monumentale schoonheid.
Verkrijg prijzen en beschikbaarheid
Boek een rondleiding
Westplein 12 - Vergaderzalen
Westplein 12, Rotterdam.
Ons monumentaal-klassieke pand met eigen parkeerplaats is gelegen in het Scheepvaartkwartier, in de Veerhaven. Hier bevinden zich doorgaans zeer vermogende particulieren en bedrijven, waar wij als coworking space een graag geziene vreemde eend in de bijt zijn.
Deze statige, gezellige en inspirerende locatie ligt op loopafstand van cafés, een supermarkt en het openbaar vervoer. Binnen hebben we een hechte community van bedrijven, die uiteenlopend gespecialiseerd zijn en elkaar helpen om te groeien tot ongekende hoogtes.
De vergaderzalen.
Voor presentaties, workshops, of vergaderingen bieden wij verschillende ruimtes in het centrum van Rotterdam. De meetingruimtes zijn geschikt voor 2 tot 50 personen waarbij je de mogelijkheid hebt om kleinere breakout sessies te houden in onze gedeelde woonkamer. Neem contact met ons op via events@startdock.nl voor meer informatie en mogelijkheden.
Vanwege Corona maatregelen kan de capaciteit van onze vergaderzalen afwijken.
- Voor boekingen buiten kantooruren (9.00 – 17.00) zijn wij genoodzaakt kosten te rekenen voor een host à €25 per uur.
- Voor evenementen rekenen wij €35,- opbouw en schoonmaakkosten.
Beschikbare vergaderruimtes.
Unieke vergaderruimtes in het centrum van Rotterdam.
Blaak
Per uur:€45,-
Per dagdeel:€160,-
Capaciteit meeting:10 mensen
Capaciteit lezing:20 mensen
Lichte open ruimte met uitzicht op de Veerhaven. Blaak heeft zelfs een ingebouwde keuken/bar die gebruikt kan worden.
Oude Haven
Per uur:€65,-
Per dagdeel:€240,-
Capaciteit meeting:16 mensen
Capaciteit lezing:45
De perfecte ruimte voor een vergadering met een grote groep op een prachtige locatie.
Weena
Per uur:€40,-
Per dagdeel:€140,-
Capaciteit meeting:6 mensen
Capaciteit lezing:n/b
Een lichte vergaderruimte, perfect voor je vergadering.
Voorzieningen.
Gebruik wat jij nodig hebt.
Host (€25 p/h)
Op- en afbouw van de ruimte
Regelt alles wat je nodig hebt
Verwelkomen van de gasten
Serveren van drank en snacks
Catering
Koffie, thee en koekjes
Lunch / drankjes
Snacks
Prijs op aanvraag
Equipment
Beamer / tv
Flipchart
Whiteboard
Ontvang prijzen en beschikbaarheid
Vraag een offerte aan