Singel 126, Amsterdam.
Onze coworking ligt op een steenworp afstand van het Centraal Station en de Dam, en bevindt zich aan een van de beroemde grachten van de stad. Terwijl buiten de dynamiek van de stad voelbaar is, biedt de binnenkant een kalme omgeving waar zo'n tachtig ondernemers gefocust kunnen werken.
Onze werkplek aan de Singel.
Dit monumentale pand uit de 18e eeuw staat in Amsterdam bekend als het voormalige hoofdkantoor van Centraal Beheer. Tussen 1905 en 1970 fungeerde het als kantoor van deze verzekeringsbank. Vóór die tijd waren het oorspronkelijk drie woonhuizen, maar in 1916 werden ze samengevoegd tot één kantoorgebouw. Het pand wordt gekenmerkt door de prachtige ontwerpen en schilderijen van Jacob Buys op de bel-etage. Bovendien straalt de ruime marmeren hal een paleisachtige grandeur uit. De bovenverdiepingen zijn recentelijk gerenoveerd en bieden een lichte en ruime ambiance. Tot slot beschikt de locatie over een groot dakterras met uitzicht over de grachtengordel van Amsterdam
De Singel is een van onze luxere locaties en biedt een inspirerende omgeving voor start-ups, scale-ups en freelancers op zoek naar een werkplek of kantoorruimte. Daarnaast biedt de locatie verschillende monumentale vergaderruimtes.
In het kort:
- Dagelijkse lunch
- Inspirerende evenementen
- Leuke borrels
- Gratis Do/VrijMiBo
Beschikbare werkplekken.
StartDock biedt een scala aan mogelijkheden die perfect aansluiten bij jouw professionele eisen. Elk van onze werkplekken is volledig uitgerust en klaar om je te ondersteunen in het realiseren van je zakelijke ambities.
Flexible Desk Lite
4 dagen per maand toegang tot onze coworking ruimte en onze community.
€80,- p.m.
- Werkplek: Toegang tot Flexibele werkplekken voor 4 dagen per maand op weekdagen, tussen 09:00-17:00. Extra dagen kunnen voor €10,- (excl. btw) bijgekocht worden.
- Flexibiliteit: Werk kosteloos vanuit een van onze andere locaties.
- Faciliteiten: Vrij gebruik van algemene ruimtes en keukens, plus geluiddempende phone booths.
- Connectiviteit: Betrouwbare, snelle Wi-Fi en de mogelijkheid om te printen.
- Community: Toegang tot netwerk events, inspirerende talks, gezellige borrels en onze dagelijkse community lunch
- Extra’s: Gratis koffie & thee, en (na 4 uur) wijn, fris of (0.0%) bier!
- Vergaderruimtes: Geniet van 30% korting op vergaderruimte boekingen op al onze locaties.
Flexible Desk
Onbeperkte toegang tot onze coworking ruimte op weekdagen.
Prijs €175,- / maand
- Werkplek: Toegang tot onze flexibele werkplekken op weekdagen, tussen 08:00 en 18:00.
- Flexibiliteit: Werk kosteloos vanuit een van onze andere locaties.
- Faciliteiten: Vrij gebruik van algemene ruimtes en keukens, plus geluiddempende phone booths.
- Connectiviteit: Betrouwbare, snelle Wi-Fi en de mogelijkheid om te printen.
- Community: Toegang tot netwerk events, inspirerende talks, gezellige borrels en onze dagelijkse community lunch
- Extra’s: Gratis koffie & thee, en (na 4 uur) wijn, fris of (0.0%) bier!
- Vergaderruimtes: Geniet van 50% korting op vergaderruimte boekingen op al onze locaties.
Dedicated Desk
Een vaste plek in onze coworking ruimte, met 24/7 toegang.
Prijs: €350,-/ maand
- Vaste Werkplek: Je eigen bureau in onze coworking ruimte, waar je je eigen scherm kunt plaatsen, 24/7 beschikbaar.
- Flexibiliteit: Werk kosteloos vanuit een van onze andere locaties.
- Faciliteiten: Vrij gebruik van algemene ruimtes en keukens, plus geluiddempende phone booths.
- Connectiviteit: Betrouwbare, snelle Wi-Fi en de mogelijkheid om te printen.
- Community: Toegang tot netwerk events, inspirerende talks, gezellige borrels en onze dagelijkse community lunch
- Extra’s: Gratis koffie & thee, en (na 4 uur) wijn, fris of (0.0%) bier!
- Vergaderruimtes: Maandelijks ontvang je 2 credits voor het boeken van vergaderruimtes, met daarna 50% korting op verdere boekingen op al onze locaties.
Shared Office Desk
Deel een 150x75cm werkplek in een kantoor met 4-7 andere ondernemers.
Prijs: €450,-/ maand
- Vaste Werkplek: Je eigen bureau (150x75cm) in een shared office, met ruimte voor jouw benodigdheden, 24/7 beschikbaar.
- Flexibiliteit: Werk kosteloos vanuit een van onze andere locaties.
- Faciliteiten: Vrij gebruik van algemene ruimtes en keukens, plus geluiddempende phone booths.
- Connectiviteit: Betrouwbare, snelle Wi-Fi en de mogelijkheid om te printen.
- Community: Toegang tot netwerk events, inspirerende talks, gezellige borrels en onze dagelijkse community lunch
- Extra’s: Gratis koffie & thee, en (na 4 uur) wijn, fris of (0.0%) bier!
- Vergaderruimtes: Maandelijks ontvang je 4 credits voor het boeken van vergaderruimtes, met daarna 50% korting op verdere boekingen op al onze locaties.
Voorzieningen
Gebruik wat jij nodig hebt.
High speed internet
Toegang alle gedeelde ruimtes
Phone Boots
Onbeperkt koffie & thee
Unieke Vergaderruimtes
24/7 Toegang
Community Events
Bedrijfsregistratie
Post en pakket verwerking
Toegang StartDock locaties
CO2 Gecompenseerd
Flexibele contracten
Andere locaties
Bekijk onze kantoorruimtes.
Keizersgracht 452
Onze coworking space aan de Keizersgracht 452 ligt in het hart van de Amsterdamse grachtengordel, vlakbij de Jordaan en de Westerkerk. Hoewel de omgeving levendig is, biedt het pand een rustige werkplek voor ondernemers.
Herengracht 420
De perfecte locatie voor start-ups & freelancers, gelegen aan een van de meest bekende grachten in Europa’s hoofdstad voor startups.
Keizersgracht 482
Een warme community in een pand dat niets meer of minder is dan pure monumentale schoonheid.
Westplein 12
Een kantoorvilla vol gezelligheid en inspiratie, met uitzicht over de oude schepen in de Veerhaven en hotel New York aan de overkant van de Maas.
Prins Hendrikkade 21-E
De meest centrale locatie van Amsterdam, direct tegenover Amsterdam Centraal station, vol enthousiaste en ambitieuze ondernemers.
Ons team op locatie.
Maak kennis met ons
Ontmoet het vriendelijke team van StartDock Singel! Wij staan klaar om al je vragen te beantwoorden, verzorgen de community lunch en zorgen voor een fijne werksfeer.

Yanna van der Bijl
Community Manager

Lisa Praster
Community Support
Meer weten?
Vraag via de button meer informatie aan