Prins Hendrikkade 21, Amsterdam.
Onze coworking space vind je op de meest centrale locatie van Amsterdam aan de Prins Hendrikkade en op maar 100 meter afstand van het centraal station. Binnen dit kantoor vind je een ondernemers community, waarin verschillende expertises samenkomen en we elkaar helpen te groeien.
Onze werkplek aan de Prins Hendrikkade.
Aan de Prins Hendrikkade 21e in Amsterdam biedt StartDock een unieke en dynamische werkomgeving in een van de meest centrale locaties van de stad. Het pand, slechts 100 meter verwijderd van Amsterdam Centraal Station, combineert een prachtig uitzicht met gemakkelijke toegang tot diverse voorzieningen zoals winkels, restaurants en openbaar vervoer. De historische waarde van het gebouw draagt bij aan de unieke sfeer en de community-gerichte aanpak die StartDock zo kenmerkt.
StartDock Prins Hendrikkade staat bekend om zijn levendige community, waar ondernemers en freelancers van diverse achtergronden samenkomen om elkaar te ondersteunen en samen te groeien. De locatie biedt zowel gezellige open werkruimtes als plekken met meer privacy, vergaderruimtes en een dakterras, ideaal voor zowel informele als formele bijeenkomsten. De nadruk ligt op het creëren van een sterke community sfeer, met regelmatige evenementen en activiteiten die de onderlinge banden versterken en waardevolle netwerkmogelijkheden bieden.
In het kort:
- Dagelijkse lunch
- Inspirerende evenementen
- Leuke borrels
- Gratis Do/VrijMiBo
Beschikbare werkplekken.
StartDock biedt een scala aan mogelijkheden die perfect aansluiten bij jouw professionele eisen. Elk van onze werkplekken is volledig uitgerust en klaar om je te ondersteunen in het realiseren van je zakelijke ambities.
Flexible Desk Lite
4 dagen per maand toegang tot onze coworking ruimte en onze community.
€80,- p.m.
- Werkplek: Toegang tot Flexibele werkplekken voor 4 dagen per maand op weekdagen, tussen 09:00-17:00. Extra dagen kunnen voor €10,- (excl. btw) bijgekocht worden.
- Flexibiliteit: Werk kosteloos vanuit een van onze andere locaties.
- Faciliteiten: Vrij gebruik van algemene ruimtes en keukens, plus geluiddempende phone booths.
- Connectiviteit: Betrouwbare, snelle Wi-Fi en de mogelijkheid om te printen.
- Community: Toegang tot netwerk events, inspirerende talks, gezellige borrels en onze dagelijkse community lunch
- Extra’s: Gratis koffie & thee, en (na 4 uur) wijn, fris of (0.0%) bier!
- Vergaderruimtes: Geniet van 30% korting op vergaderruimte boekingen op al onze locaties.
Flexible Desk
Onbeperkte toegang tot onze coworking ruimte op weekdagen.
Prijs €150,- / maand
- Werkplek: Toegang tot onze flexibele werkplekken op weekdagen, tussen 08:00 en 18:00.
- Flexibiliteit: Werk kosteloos vanuit een van onze andere locaties.
- Faciliteiten: Vrij gebruik van algemene ruimtes en keukens, plus geluiddempende phone booths.
- Connectiviteit: Betrouwbare, snelle Wi-Fi en de mogelijkheid om te printen.
- Community: Toegang tot netwerk events, inspirerende talks, gezellige borrels en onze dagelijkse community lunch
- Extra’s: Gratis koffie & thee, en (na 4 uur) wijn, fris of (0.0%) bier!
- Vergaderruimtes: Geniet van 50% korting op vergaderruimte boekingen op al onze locaties.
Dedicated Desk
Een vaste plek in onze coworking ruimte, met 24/7 toegang.
Prijs: €300,-/ maand
- Vaste Werkplek: Je eigen bureau in onze coworking ruimte, waar je je eigen scherm kunt plaatsen, 24/7 beschikbaar.
- Flexibiliteit: Werk kosteloos vanuit een van onze andere locaties.
- Faciliteiten: Vrij gebruik van algemene ruimtes en keukens, plus geluiddempende phone booths.
- Connectiviteit: Betrouwbare, snelle Wi-Fi en de mogelijkheid om te printen.
- Community: Toegang tot netwerk events, inspirerende talks, gezellige borrels en onze dagelijkse community lunch
- Extra’s: Gratis koffie & thee, en (na 4 uur) wijn, fris of (0.0%) bier!
- Vergaderruimtes: Maandelijks ontvang je 2 credits voor het boeken van vergaderruimtes, met daarna 50% korting op verdere boekingen op al onze locaties.
Shared Office Desk
Deel een 150x75cm werkplek in een kantoor met 4-7 andere ondernemers.
Prijs: €450,-/ maand
- Vaste Werkplek: Je eigen bureau (150x75cm) in een shared office, met ruimte voor jouw benodigdheden, 24/7 beschikbaar.
- Flexibiliteit: Werk kosteloos vanuit een van onze andere locaties.
- Faciliteiten: Vrij gebruik van algemene ruimtes en keukens, plus geluiddempende phone booths.
- Connectiviteit: Betrouwbare, snelle Wi-Fi en de mogelijkheid om te printen.
- Community: Toegang tot netwerk events, inspirerende talks, gezellige borrels en onze dagelijkse community lunch
- Extra’s: Gratis koffie & thee, en (na 4 uur) wijn, fris of (0.0%) bier!
- Vergaderruimtes: Maandelijks ontvang je 4 credits voor het boeken van vergaderruimtes, met daarna 50% korting op verdere boekingen op al onze locaties.
Voorzieningen
Gebruik wat jij nodig hebt.
High speed internet
Toegang alle gedeelde ruimtes
Phone Boots
Onbeperkt koffie & thee
Unieke Vergaderruimtes
24/7 Toegang
Community Events
Bedrijfsregistratie
Post en pakket verwerking
Toegang StartDock locaties
CO2 Gecompenseerd
Flexibele contracten
Andere locaties
Bekijk onze kantoorruimtes.
Westplein 12
Een kantoorvilla vol gezelligheid en inspiratie, met uitzicht over de oude schepen in de Veerhaven en hotel New York aan de overkant van de Maas.
Keizersgracht 452
Onze coworking space aan de Keizersgracht 452 ligt in het hart van de Amsterdamse grachtengordel, vlakbij de Jordaan en de Westerkerk. Hoewel de omgeving levendig is, biedt het pand een rustige werkplek voor ondernemers.
Herengracht 420
De perfecte locatie voor start-ups & freelancers, gelegen aan een van de meest bekende grachten in Europa’s hoofdstad voor startups.
Singel 126
De ideale keuze voor bloeiende bedrijven. Ervaar de bruisende mix van residentiële en commerciële ruimtes.
Keizersgracht 482
Een warme community in een pand dat niets meer of minder is dan pure monumentale schoonheid.
Ons team op locatie.
Maak kennis met ons
Ontmoet het vriendelijke team van StartDock Prins Hendrikkade 21! Wij staan klaar om al je vragen te beantwoorden, verzorgen de community lunch en zorgen voor een fijne werksfeer.

Elisabeth Frenken
Community Manager

Shakari Baars
Community Support
Meer weten?
Vraag via de button meer informatie aan