Wij zijn StartDock, een Coworking Space in hartje Amsterdam en Rotterdam. Wij geloven dat je met gelijkgestemden een warme omgeving kunt creëren, waarin je elkaar kunt helpen om grenzen te verleggen. Wij zijn een coworking space waar community voorop staat en waar bedrijven zitten die elkaar verder helpen. Ben jij een administratieve superheld en wil je ons team komen versterken? Lees dan snel verder.

Functietitel: Junior administratief medewerker
Dienstverband: 20 uur per week, uren te verdelen over 5 werkdagen.
Standplaats: Rotterdam.

Jij:

  • hebt minimaal HBO werk- en denkniveau maar MBO wordt niet per definitie uitgesloten.
  • hebt verstand van Microsoft Office en/of Google Docs, waarbij goede kennis van Excel en/of Google Spreadsheets een must is.
  • hebt goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal, in woord en geschrift.
  • bent leergierig en altijd op zoek naar verbetering.
  • hebt een goed oog voor detail.
  • bent sociaal en spraakzaam.
  • werkt integer en zelfstandig
  • bent een kei in time management
  • bent niet gemakkelijk gestresst te krijgen.
  • hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
  • hebt bij voorkeur kennis van Factuursturen.nl en OfficeRnD.
  • bent fan van Rotterdam (en stiekem ook van Amsterdam)!

Wij…

  • hebben passie voor persoonlijke en zakelijke groei.
  • leren graag van onze fouten.
  • gaan informeel om met elkaar, en zien gezelligheid als verbindende factor.
  • hebben de “veel lullen én poetsen” mentaliteit.
  • vinden jouw werkervaring even belangrijk als jouw inzet, intelligentie, normen en waarden.
  • drinken geregeld een drankje na werktijd. Vooral op vrijdag vinden we het tof om dit met de community samen te doen!
  • zien en managen StartDock als groep vrienden en vriendinnen, niet als formele club ondernemers.

Samen…

  • gaan we bouwen aan onze hechte community van ondernemers
  • tillen we StartDock naar een hoger niveau
  • gaan we meer ondernemers helpen groeien
  • gaan we zorgen voor de meest inspirerende werkplek, voor onszelf en onze Dockers

De volgende werkzaamheden vallen onder de functie junior administratief medewerker:

  • aanleveren salarisadministratie & klaarzetten loonbetalingen.
  • aanleveren inkomende facturen en bonnen bij de boekhouder.
  • facturen opmaken, versturen en vragen daarover beantwoorden.
  • het boeken van bankmutaties in diverse systemen.
  • eerste aanspreekpunt voor de backoffice.
  • debiteuren en crediteurenbeheer.
  • bijhouden diverse (financiële) rapportages.
  • algemene administratieve ondersteuning van diverse collega’s.
  • KYC (documenten) controleren van virtuele huurders.
  • de indiensttreding procedure (opvoeren in loonadmin, accounts aanmaken etc.) van werknemers uitvoeren.
  • opstellen en versturen huurcontracten en andere overeenkomsten en vragen daarover beantwoorden.

Wanneer jij onderdeel uitmaakt van het StartDock team, zal je werkzaam zijn op onze locatie in Rotterdam. Daar werkt ook onze community manager – de hoofdverantwoordelijke voor de locatie en de Dockers. Samen zorgen jullie voor de bezetting van het pand (maandag-vrijdag, 09.00-17.00).

Ben jij enthousiast geraakt van onze vacature en kun je niet wachten om een kop koffie te komen drinken? Solliciteer dan nu en je ontvangt binnen 72 uur reactie. Sollicitaties mogen ingezonden worden via het onderstaande formulier. Voor vragen kun je bellen naar 010-307-6366 of mailen naar jobs@startdock.nl.

Boot-Feest-StartDock

Voornaam*

Achternaam*

E-mailadres*

Telefoonnummer*

Locatie*

CV*

Motivatiebrief*

Vragen en/of opmerkingen

Dit formulier verzamelt je naam en e-mailadres zodat we contact met je kunnen opnemen. Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie.

* verplicht